Moalinn Ahlström

Moalinn Ahlström, bor på den stora ön i väst och är född 1995. Mitt liv består av fotografering, konserter och djur. Är introvert och alldeles för kreativ för mitt eget bästa. Ganska positiv och tar livet som det kommer. Har en kärlek till att resa men gör det alldeles för sällan. Fotograferat har jag gjort så länge jag kan minnas. Går på fler än 10 konserter om året sen 2014 och känner att det är något av det bästa som finns. Har för tillfället 6 kaniner (en hermelin, en sachsengold och fyra blandraser). Ställer ut sachsengolden och hermelinen och hoppar med tre av blandraserna. Har en katt också som jag älskar väldigt mycket. Rider en islandshäst from time to time, har haft hästar runt mig så gott som hela mitt liv.

Random frågor och svar:
Favoritårstid? - Vår och höst!
Favorit musikgenre? - Post-hardcore, melodisk hardcore, metalcore och poppunk men kan lyssna på annat. 
Vilka länder har du besökt? - Norge, Danmark, Tyskland och Spanien.
Vilka länder vill du besöka? - Alldeles för många men de som ligger högst upp på listan är Storbritannien, Irland, Island, Brasilien, Australien, Nya Zealand, Canada och Filippinerna typ. 
Dricker du alkohol? - Nej.
Vilket band kan du lyssna på en hel dag? - Det beror helt på mitt humör. Idag har jag lyssnat på Hundredth hela dagen. Andra dagar lyssnar jag på Hands Like Houses. Vissa dagar lyssnar jag på All Time Low. Ibland lyssnar jag på inget annat än Linkin Park på en vecka. Linkin Park är väl det "säkraste" kortet, kan lyssna på dem så gott som hur länge som helst utan att tröttna.
Vad håller dig vaken om nätterna? - Kreativitet och tankar.
En bok du kan streckläsa? - I Wrote This For You av Pleasefindthis. Bästa boken någonsin, rekommenderas!
Favoritplats? - Som naturmänniska, kreativ själ och introvert har jag ett berg intill havet som jag älskar. Annars är konserter väldigt bra.
Band du lyssnar på som ingen annan i din närhet lyssnar på? - Alla. Har väldigt få vänner som lyssnar på den musik jag lyssnar på, tyvärr. 

Bara att fråga om ni undrar något!
A Day To Remember / Bråvalla Festival 2015/ HTC One X+.
Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5
Nikon D7000 + Sigma 17-50 f/2.8
Trackback