Typiskt mig

Tänkte köra en sånhär, "typiskt mig" där ni får sammanlagt 15 saker som är typiskt mig, fem i tre olika inlägg!

• Att vara knäpptyst bland folk jag inte känner speciellt bra, medan med folk jag känner kan jag inte hålla tyst.
• Ligga kvar i sängen 10 minuter innan jag går upp för skola och snart inse att det var dumt gjort.
• Kan ligga en hel dag och bara kolla på one tree hill, oavsett hur många gånger jag sett avsnitten.
• Tex. om man viker ett papper på mitten blir jag irriterad om man viker snett, eller om man sätter ihop tre bilder på datorn måste de ligga precis i samma höjd och med samma mellanrum emellan.
• Beslutsångest, har otroligt svårt att bestämma mig för en sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback