Fotografering med Matilda



Nikon D7000 + Nikon 18-105 f/3.5-5.6

Fotograferade min kompis och hennes hästar i onsdags, det var svårt att få alla hästar att stå still och på rätt plats. I och med att vi var i skogen så blev det skuggor lite här och var och så vidare. Men det löste sig ganska bra, vissa bilder har jag redigerat lite halvt sådär, rätt färglösa och tråkiga (de såg faktiskt bra ut i photoshop) - ska se om jag kan gå igenom dem igen, men vet inte om jag orkar det efter allt som min dator gjorde mot mig.
Photoshop kraschade flera gånger, datorn gav upp, ritplattan levde sitt eget liv och så vidare, det var hemskt. Skulle inte gråta över att skaffa photoshop eller lightroom till min pc, men pengarna kommer jag inte ha förrän typ i höst eller något (eheheheheh).

Ni får fler bilder imorgon! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback