Dagens låt - The Best There Ever Was

Skolan började i tisdags, yay. Däremot är det skönt att få tillbaka sitt liv igen, behövdes typ hah. Det sämsta är att vi börjar mellan 10-10:30 sådär, 9 någon dag tror jag, vilket gör att jag måste åka buss i en och en halvtimme. Den fina lilla bussen som går här till Stenungsund går bara en gång i timmen lite senare in på morgonen vilket gör att jag måste sitta och vänta på tåget i en timme. Känner då att det är lika bra att bara sätta sig på en buss. Men ändå, från tåg på en halvtimme till buss via Orust på en och en halvtimme. :l

Måste säga att jag är otroligt glad över att det finns musik, skulle aldrig klara mig utan.

People try to hate you when you make it to the top
Just put your middle fingers up
Follow your dreams and never stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback