Youtubers

De har förstört mitt liv, mer än vad band har gjort. Twitter är väl egentligen den största boven i det hela men äsch.

Jag kollar på allt för många youtubers och hittar nya hela tiden.
Dan Howell - Första människan jag såg på youtube.
Phil Lester - Ser man Dan, ser man också Phil. Trust me.
Luke Cutforth - Hittade jag helt random på grund av youtube.
BriBry - Såg en video med han och Luke. (aka this video. älskar bribry's skratt haha <3)
Benjamin Cook - Någon föreslog att jag skulle kolla på 'Becoming Youtube', vilket "leds" av Benjamin. (väldigt bra serie btw.)
Connor Franta - Connor ... Hur hittade jag honom. Ehm. I have no idea.
Peej - Han är en av "the fantastic foursome" som innehåller Dan, Phil, PJ och Chris.
Marcus Butler - Connor's senaste video var med Marcus, as simply as that.
Jason (älskar hans hår, speciellt den hårfärgen han har nu) - Idk. Alla youtubers är typ vän med alla så man ser namn överallt och man blir nyfiken och ja.
Jack and Dean - ouh, jag veet inte.
Daniel Norberg - Idol 2010
Tyler Oakley - Är inget jättefan direkt, men såg honom med BriBry.
och säkert några till, som jag inte kan namnet på heh.

Det har liksom blivit någon typ av ond cirkel. Youtubers gör ju ofta videor med andra youtubers, vilket gör att man kollar upp dem och sen är man fast (oftast. fastnar inte direkt för tjejer oupsss). Enda tjejen jag verkligen har kollat några extra videor med är Emma Blackery. Kan få för mig att kolla hennes videor någon gång ibland så där, rätt skön tjej ändå.

Ni kommer säkert tro att jag inte har något liv. Pfft, ni har rätt. Mitt sociala liv är så gott som bortblåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback