2013 i bild & text


Januari var en ganska tråkig månad, eller ja. Hela 2013 har varit ett tråkigt år. Men tråkig månad på det sättet att jag knappt fotograferade. Det enda som var var väl att jag föll rakt in i youtube världen och började kolla på fler och fler youtubers. Dan Howell var den som startade det hela, haha.

Fick hem en ny kanin, Våfflan. Då hade hon inte mycket päls haha, sötkanin. Fotograferade även Evelina en liten sväng.

Fotograferade lite musikelever i studion, det var svårt men både roligt och lärorikt. Påsk hade vi också!
April var en hemsk månad. Förlorade en underbar kompis, lilla Sofia - Saknar dig så otroligt mycket.
Såg Justin Bieber live den 23 April.

Såg One Direction live, 8 maj. En oförglömlig dag, underbar var den!
Fotograferade även Benyamin bland vitsippor.

Bråvalla Festival! Behöver jag säga så mycket mer? Fotograferade även Matilda och Údi på Säve.
 
Fotograferade Benyamin, hans syster och deras kusin (han på bilden), om jag har rätt.
Ja, skolan började igen. Fick en fotouppgift som jag struntade i totalt, la alltså ingen tanke bakom bilderna utan jag gick runt och fotograferade annat - därav himlan på blomman!
Första gången jag fotograferade blixtrar, något jag gärna gör om. Tog även en tripp till Nordens Ark med farmor.

En otroligt tråkig månad, fotograferade inte alls mycket - gjorde inte mycket överhuvudtaget faktiskt.

Jag fyllde 18 och fick en till kanin i födelsedagspresent, lilla Somewhere In Neverland (Enzo).

Enzo var på sin första utställning och fick 94,5 poäng. Fina kanin!
Var också på Vans Off The Wall Music Night i Stockholm den 12 november. Såg bla. Memphis May Fire, bästa dagen i mitt liv. Har ni följt bloggen så lär ni inte ha missat det där (;

Fotograferade Sara i fotostudion, och jag fick faktiskt använda min egen kamera. Förstår ni eller? Helt underbart att faktiskt stå där utan att behöva vara orolig över att man failar med inställningarna för att allt sitter där det inte borde sitta på en Canon. Firade jul med två av mina systrar, vår mor och lite barn.

Hoppas på ett bättre 2014, men så säger man väl varje år. Nu har jag dock två konserter som är helt klara, vilket lär starta igång året rätt så bra. Har även ett "jobb" som kanske kommer inträffa, vill inget hellre än att få det att fungera men allt hänger på människorna bakom. Vad jag pratar om får ni veta om jag kommer in!
Önskningar för 2014? Tja, ta studenten är nog den största önskningen jag har, som det ser ut nu så ser det lite dåligt ut på den punkten hehe. Om inte annat så kommer jag åka till England. Inte för att studera, inte för att flytta dit utan bara för att komma bort för några dagar!

Gott Nytt År får jag väl passa på att säga också!
Hur såg erat 2013 ut? Länka gärna om ni skrivit på era bloggar, tycker det är väldigt intressant att läsa sånt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback