Gör ändringar i innehållet!

Kommer göra en liten ändring här på bloggen.

Har äntligen fått kritik på vad jag gör bra och vad som kan bli bättre, både innehåll och utseende. Några små ändringar kommer ske i designen, när och hur vet jag inte men det kommer hända. Den största ändringen som kommer ske är att jag kommer stryka Vardag från headern, härdanefter kommer det inte komma upp några vardagsinlägg och inte heller några random om mina djur - förutom om något skulle hända som jag vill dela med mig av. Typ att Enzo vinner hopptävling eller att Tiara kan göra konster i vattnet. Nejmen ja, tror ni förstår.
Däremot kommer jag fortfarande slänga upp lite olika inlägg så som åsikter, serier, youtubers eller vad som. Men huvudinriktningen ligger på foto och musik!

Det är ganska snabbt som jag bestämde mig för det här men när jag tänker efter så har jag inget att skriva mer än någon gång ibland då jag slänger upp ett rörigt inlägg där jag uppdaterar hur min vardag ser ut just nu, hur roligt är det egentligen. Jag tycker personligen inte att det är speciellt jätteroligt att läsa sånt och ska jag gå efter er och statistiken så verkar inte ni tycka om det heller.

Så, tillsammans med er har jag nu plockat bort Vardag. Då gäller det bara att jag ska fotografera mer och även hitta bra och intressant musik att dela med mig av, ska väl inte bli så svårt egentligen. Jag ska även försöka slänga upp mer fototips och annat smått som kan vara intressant för den fotointresserade.

Ni får protestera om ni tycker att det inte alls är vad ni önskar. Jag är öppen för alla förslag!

Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback