Patty Walters

Hej folks!

Mycket musik och lite bilder, men bilder lär komma imorgon då jag måste gå upp med tuppen och ut med kameran. Nä, nu skojade jag lite. Photoshop har fått för sig att sluta fungera, så otroligt irriterande, klarar mig inte utan mitt photoshop :c

Men här har ni lite goa covers av den underbara Patty Walters!


Story Of My Life är en helt okej låt, blir ännu bättre så här kan man säga.
Wrecking Ball, tja. Bättre än originalet iallafall.
Miles Away är en väldigt, väldigt bra låt av Memphis May Fire och det finns inget som någonsin kommer slå originalet på den men hans cover är inte helt dum alltså.
Och lite annat smått, grym kille alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback