Simple Plan - Get Your Heart On! - The Second Comming

Simple Plan har kommit med nya låtar, väldigt bra sådana. Har saknat dem även om jag "upptäckte" dem för bara något år sedan. Mina favoriter är no Lucky One och The Rest of Uss, men de alla är verkligen jättebra. Älskar att de inte har ändrats från svart till vitt, om ni förstår vad jag menar. Vissa band har helt vänt blad, kolla på Bring Me The Horizon tillexempel. Haha, vi ska inte ens prata om One Direction? Wow. Tror jag får skriva ett inlägg om det där, de om några har lagt sig plattfall och spelat in något de inte borde spela in.
Men Simple Plan låter likadant som de gjorde för två år sedan, även om det säkert finns några ändringar vilket det nästan alltid måste finnas för annars blir det bara samma vilket inte är roligt i slutändan.


So give me a reason to keep holdin’ on
Something that makes me believe that my life’s gonna change
Seems like everyone else gets a shot, gets a break
I can’t wait for that to be me


I confess, I'm a mess
I'm perfectly dysfunctional
But I don't give a damn
If you feel the same
Let me hear you sing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback