Spotify uppdatering + dagens låt

Jadu, mycket intressant det här då jag inte har lyssnat på tillexempel Therapy på säkert flera veckor? Rumors av The Devil Wears Prada lyssnade jag på typ en gång, haah!
Jaja. Här är låtarna jag lyssnar mest på just nu. Älskar The Ivory Tower av Adept. Älskar Adept otroligt mycket, och det har vi min kompis att skylla.
Memphis May Fire är ni väl bekanta med vid det här laget. Escape the Fate är inget band jag tycker om egentligen men de ligger i min spellista och de får ligga kvar.

December av Greeley Estates är väldigt mysig men också väldigt sorglig. Älskar Ryan's röst!
Lovar, ni kan lyssna på den utan att vara rädda för att de skriker, för det gör han inte i den här låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback