Tomt sa tomten

Här var det lite tomt ja.

Mitt liv består just nu av Supernatural, bara så ni vet. Men idag var en intressant dag.
Gick upp halv 6 för att åka till skolan tidigare och jobba matte, därefter hade jag en håltimma på 3,5 timmar för fotolektionen var flyttad från morgon till eftermiddag så jag satt då och fixade iordning uppgiften vi skulle redovisa och lämna in. 3,5 timmar senare kommer det någon och säger att det inte blir något fotolektion för läraren var borta. Tänk om jag då hade istället kunnat sova till 10, för att komma till skolan lagom till samhällslektionen men nä.
Får väl se det positiva i det hela, att jag faktiskt har gjort klart uppgiften (och gick på matten, ehe). Tror det är den första uppgiften jag har gjort klart lagom till deadline.

Har dessutom köpt biljetter till You Me At Six i Mars, fick precis veta att All Time Low kommer till Stockholm i februari. Två veckor innan YMAS, riktigt bra det här alltså. Men jag kommer köpa biljett till ATL iallafall, det som är bra är att jag hinner få pengar mellan ATL och YMAS. Vem jag ska gå med vet jag inte, orkar inte bry mig om det där då jag inte tänker låta två band bara få komma hit och jag inte få se dem. Såg i och för sig ATL i sommras, men ändå. YMAS är egentligen bara ett måste. Hihi, jag är glad men ändå inte för det kostar så otroligt mycket :c


Nikon D7000 + Nikon 18-15 f/3.5-5.6
Det här är vad vi håller på med på historialektionerna, eller inte. Sam (han som står upp) bara kom in helt plötsligt sådär ahah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback