One Heart/Million Voices

Tänkte ge er en spotify uppdatering.
Jag har totalt kärat ner mig i Memphis May Fire, We Came As Romans och Sleeping With Siren's nya album. Jag är dock förvånad över att det är mer WCAR än MMF då det känns som att jag typ knarkar MMF haha ):

Nytt i spellistan har jag Secrets, The Maine, Late Nite Reading, BriBry, Forever The Sickest Kids, New Empire (tveksam om jag tycker om dem dock), Masketta Fall, For All Those Sleeping, Ghost Town och alla Of Mice & Men's låtar.

heh, tyckte att ni ville veta det.
Sitter just nu och lyssnar på Linkin Park, tröttnar aldrig och kommer aldrig göra.

En låt ni måste lyssna på är One Heart/Million Voices av New Empire. Helt galet underbar låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback