Uppdatering om mitt roliga liv

Vet att det var typ år sedan jag skrev här, men för att vara ärlig så har jag inget att skriva. Jag sitter i mitt rum och har ett väldigt socialt liv med mig själv och kaninen. Människorna på twitter också kanske.

Iallafall så var jag i stallet i tisdags, red Scarlett. Rider henne två gånger i veckan just nu, eller ah. Har gjort det i några månader nu. Red iallafall barbacka, tänkte att jag kunde träna lite på min balans, speciellt i traven. HA, lättare sagt än gjort. Hon är ju en äkta travare och att sitta ner i traven på en travare är lättare sagt än gjort kan jag säga. Hoppade omkring som en liten boll på stackars hästen som samtidigt försöker trava så lungt hon kan.

Men red Skirnir i onsdags, barbacka. Hade i och för sig ett eksemtäcke/flugtäcke (vet inte vad som är vad men han har eksem så yah) men det kändes ändå som att jag hade bättre balans än jag trodde. Töltade lite på en raksträcka, gick över till trav och sedan slängde han på några galoppsteg och jag satt där som helt vanligt haha. Oh well. Spettsig rygg har han iallafall, även Scarlett ugh.

I onsdags var jag med min syster, systerson och farmor. Fikade lite och sådär. Rätt mysigt faktiskt.
Och idag kom en annan syster med sina tre barn och var här hela dagen. Hade dock ont i magen och var trött så jag var väl inte jättesocial men det var trevligt iallafall. De där små bebisarna har blivit så stora, det är nästan läskigt hur fort det har gått. Tvillingarna fyllde två för någon månad sedan, galet.

Just nu ligger jag och kollar på Pretty Little Liars, väldigt förvirrande serie. Är på avsnitt 20 på säsong 3, har tagit mig igenom en hel del alltså. Så förvirrande, helt galet.

Och jag ligger samtidigt och tänker på vad jag vill köpa för tröja. Eller om jag vill ha en tshirt. När jag tänker tröja så tänker jag såna där sena sommarkvällar när man sitter ute och har grillat och allt vad det nu heter. Och så klart på vintern.
Och när jag tänker tshirt så tänker jag sommar, slippa ha en tjocktröja utan kan istället ha en lite förstor tshirt.
Har riktigt svårt att bestämma mig för att vara ärlig.

Ska klippa mig på måndag, när jag säger klippa mig så menar jag inte ta lite på topparna utan här ska skaffas frisyr. Vad det blir får ni veta någon gång i livet.

Vill också till liseberg, men det är otroligt svårt att gå dit om man inte har någon att gå med ohgod. mitt liv alltså.

Just nu längtar jag till Bruno Mars den 3e november, om man kommer dit. Skulle vara helt otroligt att faktiskt se honom!

Om jag ska ha tröja så är det de här de står mellan.
We Came As Romans har en lagom stor text på framsidan, och jag älskar färgerna. Och "we are the one true hope" är riktigt bra alltså.
Memphis May Fire tycker jag har lite för stor text på framsidan, men baksidan *dreggel*. Från deras bästa låt, Legacy som jag också länkade för några veckor sedan.
Dock så tycker jag bättre om MMF än WCAR men asså ååh.

Tshirt vet jag inte, har inte kollat så noga men älskar All Time Low's. Det som är med tröjor är att det ofta står lyrics, iallafall bra lyrics. På tshirtar är det ganska snålt med det tycker jag, finns väl de med lyrics på också men då tycker är det lite "fel" text. Ugh, jag vet inte.

SKIT SAMMA. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback