60 frågor - 60 svar du inte visste

Mark Hoppus or Pete Wentz?
Haha, skoja inte. Pete Wentz!
Tycker man om FOB så gör man.
Tycker man inte om Blink 182 så gör man inte.
im not even sorry

How many songs do you have on your ipod/phone/whatever right now?
Jadu, det är en väldigt bra fråga. Idk. I telefonen har jag säkert runt 10, spotify, som jag använder på mobilen, betydligt mer.

What was the first song from your favorite band that you've ever heard?
Mitt favoritband, hm.
Linkin Park - Tror det var Somewhere I Belong.
All Time Low - Lost In Stereo
Simple Plan - Welcome To My Life
de är mina absoluta favoritband, sen orkar jag inte lista upp alla andra. skulle väl bara skrivit ett band, men så tråkigt ska vi inte ha det.

Älskar verkligen hur de här frågorna förstör min blogg, men jag vet inte vad jag ska skriva om annars och jag vill hålla bloggen vid liv. Ska försöka fotografera mer och så vidare - skaffa ett roligare liv kanske är en bra början!


Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback