60 frågor - 60 svar du inte visste

Is your life anything like it was two years ago?

Det är faktiskt en väldigt intressant fråga.

Två år sedan - vad gjorde jag då.
Jag umgicks med två av mina systrar i stallet, var alltså i stallet nästintill varje dag. Jag hade en del vänner som jag var med lite då och då. Jag tyckte twitter var ren skit. Jag var rätt kass på att fotografera.

Låt oss sammanfatta och säga - Nej.
Jag är hos hästar ungefär 3 gånger i veckan, jag har typ inga vänner haha. Twitter är mitt liv. Musik är mitt liv. Utvecklats inom fotograferingen men också genom att skriva.

Det är stor skillnad på hur mitt liv såg ut för två år sedan. Bara genom att gå ett år tillbaka ser man verkligen hur mitt liv förstörs mer och mer. Okej, kanske inte men jag lär mig att upptäcka nya saker här i världen.

För två år sedan visste jag inte vad jag ville göra med mitt liv.
Juni 2013 vet jag precis vad jag vill göra. Jag vill uppnå mina mål, små som stora. (:

orkar inte bry mig om ni sett bilden innan eller inte k bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback