10 bands

10 bands

List 10 musical artists you like, in no specific order. Do this before reading the questions below.

1. Linkin Park

2. Love In Motion

3. Simple Plan

4. Fall Out Boy

5. Coldplay

6. One Direction

7. Big Time Rush

8. Clear Skies

9. Dead By April

10. The Script

What was the first song you heard by number 5?
Fix You tror jag, hur ska jag kunna komma ihåg det.

What is your favourite lyrics from number 6?
Omg, vet inte. :c
Älskar alla och kommer inte på någon speciell just nu, mer än "They don't know how special you are" - They Don't Know About Us

What is your favourite song by number 8?
I Gotta Know

What kind of impact has number 1 had on your life?
Linkin Park fick mig att få upp "ögat" för musiken. Så utan dem kanske jag inte hade haft samma intresse, musiken är mitt allt och det har jag LP att tacka för.

When did you first get into 2?
September 2012 någon gång, David (trummisen) följde mig på twitter och boom.

How did you get into 3?
Sökte runt på youtube efter lite låtar och ramlade in på "Crazy" och så var jag fast.

What is your favourite song by 4?
Alla, älskar de alla något så otroligt mycket.

How many times have you seen 9 live?
Två

Favourite album by 7?
Elevate

What is your favourite song of 1?
All of them? Om jag måste välja någon så säger jag "Nobody's Listening"

How did you become a fan of number 10?
Jag har helt seriöst ingen aning, vet inte ens om jag är något "fan" .. tycker mest bara om deras musik.

What songs of 4’s do you listen to the least?
Har en spellista med bara FOB, SP, LP och CS så lyssnar på alla låtar lika mycket egentligen. Men skulle nog säga Sugar We're Going Down.

Top 2 favourite songs by 5?
Paradise & Yellow

Have you seen 10 live?
Nej, och de kommer till sverige i sommar och jag vill gå och gräva ner mig själv. hejdå.

Have you met 1?
In my dreeeeeaaaams, no but no. VILL VILL VILL VILL VILL!

What’s your favourite album by 4?
Believers Never Die (skrev det bara för att skriva något, tycker om alla faktiskt. Vet knappt vilka låtar som tillhör till vilket album ehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback