Scarlett - 24 mars


Nikon D7000 + Nikon 18-105 f/3.5-5.6
Scarlett var en ängel idag, helt underbar. Så sammarbetsvillig och var riktigt duktig, skrittade bara i paddocken då hon inte har världens bästa kondition just nu och vill ta det lugnt.
Hon är väldigt stel i vänster, hon brukar kunna böja sig bra i vänster men det går lite segt just nu. Men efter lite arbete så gick hon riktigt fint och flyttade även undan för vänster så hon var jätteduktig. Hon sökte sig ner och trampade på bra, även om hon tyckte att det var sjukt jobbigt ... förstår henne!
Och släppte lös henne i paddocken för att fotografera lite, bilden ovan är ett exempel på bilderna jag fick .. riktigt dåliga alltså.
Trodde hon skulle sticka iväg och äta, men hon följde efter mig som en svans. Det var galet underbart. Vi börjar allt komma varandra riktigt nära.
Hon stack iväg en gång dock, och ville inte bli fångad så jag helt enkelt drev iväg henne ifrån mig och hon gav med sig och kom till mig. Underbara polle!

Nu ska jag ut och fotografera, see yah later (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback