Igår och idag

Sitter hemma och pluggar, yay. Tog ledigt för att jag egentligen skulle till Stockholm, se Bruno Mars, men så ville inte kompisen följa med längre och så blev det bara kaos av allt. Tänkte att antingen så går jag till skolan och sparar den här ledigheten till en annan gång (när det nu skulle vara ...) eller så stannar jag hemma och försöker komma ikapp med alla uppgifter som jag ligger efter med. Jag kan inte säga att det går speciellt jättebra men jag har iallafall gjort en uppgift, sen har jag kört fast! Jätteroligt och så vidare när man inte kan få någon hjälp förrän typ nästa vecka.

Tror jag ska göra lite matte och sen sätta igång med gymnasiearbetet, mycket roligare än att göra engelska och svenska.

Gårdagen var en väldigt kall dag, och hästen var väldigt seg. Jag tappade krafter för att hålla igång honom och orkade liksom bara inte haha. Gick bättre mot slutet dock. Jag har lite svårt för att bryta mönster. När jag rider på Scarlett börjar jag ju med skritt, trav och sen kanske galopp. Här skulle vi börja med galopp för att sen fixa tölten, gick verkligen inte som jag ville. Trött blev jag också. Har lite träningsvärk i benen och fruktansvärt ont i nacken, spännde mig rejält när jag red. Lärt mig hur jag ska rida lilla Udi har jag iallafall gjort!

Nikon D7000 + Nikon 18-105 f/3.5-5.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback