Kaninutställning

Varit på Nuntorp för lite kaninhoppning och utställning. Seg dag, minst sagt. Varken hoppade eller ställde ut utan min kompis, Enzo's uppfödare, ställde ut Enzo. Tyckte allt var jätterörigt och fick panik på min rygg men whatever. Enzo fick iallafall 94 poäng. Min fina lilla nin!

Kom hem vid 18:30. Då ringer pappa och säger att jag ska få skjuts till stallet i och med att jag tog på mig uppgiften att släppa in hästarna. Så det var bara att byta om och ut i kylan igen.

Nu ligger jag under två filtar och ett täcke. Imorgon blir det upp tidigt igen för att jag ska rida för någon människa ... på Udi. Intressant ska det bli då jag inte har ridit för någon på fleeeeera år. Sen jag slutade på ridskola alltså, vilket var typ 2008.

I vilket fall som helst så tycker jag väldigt mycket om den här kaninen. Suttit och funderat på namn, något sånt där coolt namn - Långt alltså. I början tänkte jag Somewhere In Neverland (Ha Enzo som smeknamn liksom) och det sitter kvar, vet inte om det blir något sånt eller inte. Får se c:
Nikon D7000 + Nikon 18-105 f/3.5-5.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback