vans off the wall

Sitter just nu på vandrarhemmet och väntar på bättre tider. Tåget hem planeras att gå 11:14 men det var någon som bestämde sig för att putta av ett godståg i Stockholm så ja, ingen som vet när tåget varken går eller är framme i Göteborg.
Gårdagen var helt galen!
Jag lyssnar mest på Memphis May Fire så de var ju helt klart bäst, men det var de också. Helt underbara. Stod långt fram och yay. Hade någon kille framför mig som stod och gjorde så att hela publiken flög åt alla håll. Helt galen var han. Men jag är lika glad för det. När parkway drive kom upp blev allt kaos och jag stod vid ett staket så jag var helt enkelt mos, och lite till. Gick efter ett tag då jag inte kunde andas, självklart började de spela en av deras bästa låtar men det är väl en annan sak.

Kan väl bara säga en sak och det är - bästa jag gjort på länge!!
Inget slår all time low men yo, mmf ligger inte långt ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback