8 TV-serier

1.
One Tree Hill

Har och kommer alltid att vara min favoritserie. Första serien jag faktiskt började följa och har sett den minst 10 gånger, funderar på att börja kolla på den igen.

2.
The Vampire Diaries
Har snart kollat klart på säsong 4. Mycket bra serie, det händer nya saker hela tiden faktiskt. Inte alls som PLL vilket gör den mycket mer sevärd!

3.
Friends
Bästa ever. Helt underbar, har inte så mycket mer att säga. Väldigt underhållande.

4.
The O.C
Andra serien jag såg, väldigt lik One Tree Hill faktiskt och det var väl därför jag fortsatte kolla. Har sett den ett x-antal gånger också, däremot ingen jag har lust att se igen då den är ganska seg.

5.
Pretty Little Liars
Här snackar vi förvirrande men måste säga att jag faktiskt förstår mer nu än vad jag gjorde ibörjan. Däremot är den väldigt långtråkig. Knappt så jag vill fortsätta kolla men vill ändå veta vad som händer. Men det sitter fast, står och trampar på samma ställe. De vill hitta A, ja men okej. Blir lite segt faktiskt.

6.
Gossip Girl
Förvirrande serie. Tror det är en serie man måste se minst två gånger för att verkligen förstå vad den "går ut på" så att säga. Det är dock ingen serie man har lust att kolla på igen, iallafall inte jag.

7.
Awkward
Ja, vad ska man säga. Awkward?

8.
90210
Också ganska förvirrande men GG är snäppet värre faktiskt. Världens sämsta slut var det iallafall, så dåligt. Trodde jag skulle slänga datorn i väggen eller något haha. Den säger mig inte mycket iallafall, därav får den titeln: Sämsta serien jag sett.

Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback