Arton och gammal

Nej men ja. Den tredje oktober 1995 föddes en liten Moalinn, alltid lika trevligt. Kan inte säga att det har hänt speciellt jättemycket idag. Varit i skolan och segat runt. Dagen började med att bussen direkt till skolan var 27 minuter sen av någon anledning vilket gjorde att jag dumpade den och tog en annan buss som går via stenungsund. Kom 30 min försent till skolan men sånt händer.

Hade i och för sig en syster med tillbehör här. Fick ett litet kort och jag fick busa lite med Benyamin hihi. Lite fika och sådär. Ska ha kalas för typ halva släkten på lördag och andra halvan på söndag, som vanligt alltså.

Fick en blomma igår av en på kaninhoppningen, väldigt snällt tyckte jag så här får ni en bild. världens vackraste bild dessutom, nästan så man kan tro att jag är fotograf hosthost
HTC One X+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback