Det här med att blogga ...

... är jag inte värst bra på. Men har inget speciellt att skriva just nu känner jag. Har inte fotograferat på ett bra tag heller så det är väl något jag får börja göra igen haha. Alla dessa fina höstfärger som varit/är nu men kan inte säga att jag känner mig speciellt motiverad faktiskt. Är hos syrran nu så kanske blir att man snor Benyamin imorgon för en liten fotografering bland löven. Beror väl på värdet också.

Vill ni ha en uppadering på min musik? ;)
Säket inte men ni får det ändå för att jag är så snäll!

Däremot så har en hel del ändrats sen den här uppdaterades. Just nu lyssnar jag på väldigt mycket Memphis May Fire och Yashin.
Vill ni höra något bra så bör ni lyssna på Guardian Angel och August av Abandon All Ships. Visst, de skriker någon del av låten men resten är bara helt underbart, går inte att beskriva haha. Electronic hardcore, eller "Electronicore" som de kallar det. Lite speciellt i min mening.
 
Återkommer imorgon igen, förhoppningsvis med lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback