Allmän uppdatering

Igår kväll tog jag mig till Skirnir och skrittade ut på en liten runda, alltid lika mysigt. I och med att jag inte hade någon lampa så trodde en kille att Skirnir var en älg, det var lite roligt faktiskt. Skulle sätta på ficklampan på mobilen för det vart väldigt mörkt ett tag. Jag vet inte om jag har känt en häst bli så rädd sen Carmen. Han totalt svimmade, han tyckte att det var så sjukt läskigt. Kan väl förstå honom också, ett ljus mitt från ingenstans men ja haha!

Idag har bara varit en vanlig, tråkig skoldag med en håltimma på tre timmar. Jag och kompisen åkte faktiskt till Trolhättan så vi smög in på en djuraffär, skulle kollat på koppel till kaninen men fanns inga som var tillräckligt långa. Hittade istället en Teach 'n Treat som jag velat ha i ett bra tag nu. Den är väldigt populär kan jag säga!

HTC One X+

Imorgon blir det en tur till Göteborg med klassen för att filma/fota för Plusgymnasiet i Göteborg, härligt och så vidare typ. Torsdag är det studiedag och jag bara älskar den här veckan.

Okej, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback