Dont' Panic: It's Longer Now!

Vet att jag har några små All Time Low fans som tittar in lite då och då så tänkte dela glädjen med er. Ni andra också såklart om ni nu tycker att det är roligt, haha :D

De har släppt "Don't Panic: It's Longer Now!". Det vill säga, alla låtar från Don't Panic + fyra nya låtar och fyra akustiska. Lite najs faktiskt.

Måste bara säga att jag inte tycker att låtarna passar in på det albumet överhuvudtaget men det kanske är så det ska vara? Känns lite som att det är något av ett annat sound som inte passar med de andra, jag vet inte riktigt vad det är men något är det och jag stör mig haha. Hoppas iallafall på ett nytt album inom en snar framtid.

Favoritlåten är helt klart Oh, Calamity!

It's such a shame that we play strangers
No act to change what we've become
Damn, it's such a shame that we've built such a wreck out of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback