Kaos dag

Usch vilken dag.

Gick upp lite väl sent i morse, efter att jag hade gett kaninerna mat såg jag att klockan var 8:40 och inte en chans i hela världen att jag skulle hinna fixa mitt hår på fem minuter.
I och med att vi bara hade en lektion då på morgonen och sen en håltimma på tre timmar så såg jag möjligheten att stanna hemma och sova, för att ta bussen 12:50. Rolig historia då det inte, och har aldrig gjort, går någon buss 10 i nu lite senare in på morgonen/förmiddagen/dagen. Det kom jag på när klockan var 11:20, det vill säga två min efter att bussen gått.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
No school for me then. Vi har vikarie bara ändå så det är inte hela världen.

Tror jag ska sätta mig och börja fila lite på mitt gymnasiearbete faktiskt.
Och fixa klart designen. Ber om ursäkt för att det blev såhär, jag såg designen som klar när jag hade fixat den på en annan blogg, men sen är jag sån att jag vill bara ändra tills jag inte vet vad jag ska ändra längre haha.

Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback