I hate fans ...

Bullet For My Valentine, Bråvalla Festival 2013.

Bara jag som stör mig på fans? Jag menar, sånna som är verkligen "OMG I LOVE YOU SOOO MUCH". De är så otroligt irriterande och jag blir nästan arg.

Enligt dem kan man inte lyssna på ett band utan att veta namnet på alla bandmedlemmar. Man kan inte lyssna på ett band om man inte bryr sig om medlemmarna. Man får inte tycka om en bandmedlem om man inte lyssnar på bandet.

Jag förstår verkligen inte? Varför är det så känsligt egentligen? Jag lyssnar på över 100 band, har över 3000 låtar på spotify, det finns ingen chans i hela världen att jag ska kunna bry mig om alla medlemmar.

Nä. Fans är inget för mig.

Att jag själv har varit en riktig fangirl är en annan sak, det har liksom gått över och det är inget jag är speciellt stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback