Nordens Ark #2

Nikon D7000 + Nikon 70-300 f/4.5-5.6

I brist på annat får ni fler bilder från igår. Själv är jag i Norge så detta är ett tidsinställt inlägg (precis som i princip alla mina inlägg då jag skriver dem mitt i natten nu för tiden haha). Kommer förhoppningsvis hem med en massa trevliga bilder!

Något jag stör mig på är hur dålig jag har blivit på att fotografera. Bilderna blir suddiga, under/överexponerade och allmänt konstiga. Kolla bara sista bilden, det är ett träd i vägen, tänkte jag på det när jag tog bilden? Nope. Nä, måste bli skärpning på det här för det är hemskt hur dålig man kan vara. Skojar inte, seriöst. Ligger en hel del redigering bakom många av mina senaste bilder just för att de är så fruktansvärda. Ni ska få se lite före och efter bilder någon gång. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback