Norge

Nikon D7000 + Sigma 17-50 f/2.8 & Nikon 85 f/3.5 macro.

Blev inte så mycket bilder, orkade inte ta mig ut ur bilen haha. Blommorna kommer från Sverige faktiskt, Norge hade bara en massa tussilago.

Gick igenom kameran igår då jag har starka funderingar på om den har problem med fokuset. Jag nämde att mina bilder blir väldigt under/överexponerade? Well, det var helt enkelt för att jag - av någon otroligt dum anledning - hade ställt exponeringen på -3. Inte konstigt att jag var tvungen att överexponera för att bilderna skulle bli normalexponerade, och inte konstigt att det blev helt konstigt i mitt huvud när jag skulle ändra slutartiden. Nu är det iallafall fixat och förhoppningsvis lyckas jag lite bättre framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback