My year in music

Visst är det intressant att se vad man har lyssnat på under årets gång. Tydligen så lyssnar jag på screamo, jag tycker dock att de flesta band placerar sig i antingen metalcore eller post hardcore men alla har vi väl olika syn på det där! Pinnacle av Blitz Kids förstår jag mycket väl att det är den låt jag lyssnat på mest då den gick på repeat i flera veckor. Banden efter årstiderna är helt enkelt för att de släppt nya album, tror jag. Att jag lyssnar mest på mobilen vet jag och även att jag lyssnar mest på lördagar vet jag också.

Kommentarer
Postat av: Molly Rodin

haha kände samma! enligt spotify lyssnar jag mest på pop, vilket jag själv inte riktigt tycker. Sedan var 15% av min musik "german pop"... men jag har bara en tysk låt på min spellista ?

Svar: Haha eller hur! Hade detsamma med "punk christmas", har nog inte lyssnat på det mer än två-tre gånger men ändå hamnade det på 12%. Men men! Kollade ditt musikår också, riktigt kul :)
Moalinn Ahlström

2014-12-10 @ 17:00:20
URL: http://mollyrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback