Linkin Park

Ni som hängt med ett tag kanske kommer ihåg att jag är ett stort Linkin Park fan? Well, det är jag självklart fortfarande och en av mina drömmar är att se dem live. Vill väldigt gärna åka till England och gå på Download Festival men kan ju drömma vidare typ.

Anledningen till att jag inte skrivit speciellt mycket om dem är för att det helt enkelt inte har hänt så mycket intressant på musikfronten, eller så har det hänt sjukt mycket men jag inte riktigt hängt med. Lyssnade på "A Light That Never Comes" för ett tag sedan och jag måste säga att jag tycker om den.

Förhoppningsvis kommer de med något riktigt bra snart. Jag gillade Living Things även om det är väldigt annorlunda om man jämför med de tidigare albumen. Men hela det här "Recharged" fungerar inte riktigt, iallafall inte som ett nytt album. De har ju gjort ett likadant album tidigare "Reanimation" och de kom med ett nytt album ett år senare, håller alla tummar och tår på att det kommer något nytt snart.


Älskar deras musikvideor dock, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback