Konsert - Hundredth

24 juni | HTC One X+

Såg Hundredth igår på Arena 29 i Göteborg. Fyfan vad bra det var. Härligt folk och allt var bara perfekt, förutom att ljudet var sämst typ men jag klagar ändå inte. De spelade Demons, jag tror nog aldrig jag har blivit så glad av att höra en låt innan. Helt underbart, orkar inte. De hade support av Ashtenia och Mandown, Ashtenia är ett band jag har hört innan men Mandown lyssnade jag på lite snabbt på tåget till konserten - och jag vill helst inte höra dem igen. Men Ashtenia är bra, och ännu bättre live. Seriöst haha :(

Menmen.
Här är en fin liten video på Hundredth som spelar Carry On. Anledningen till varför jag lutar mobilen när jag filmar är för att få ett "bra" ljud. Har jag mobilen rakt blir det något fel och ljudet kommer fel och allt blir fel. Då får det hellre vara lite snett med bra ljud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback