Gothenburg

Nikon D7000 + Sigma 17-50 f/2.8

Händelserik gårdag.
Cyklade som satan ner till färjan, kom dit en minut innan den gick, jag ställde cykeln och låste den, vände mig om och färjan åkte utan mig. Fick snällt sitta och vänta i en halvtimme på nästa. Var inne i Göteborg runt 14:00, och fick reda på att de man skulle träffa var liiiite sena. Gick runt, mötte upp en kompis och vi satte oss någonstans och bara väntade. När de kom så började en härlig vandring runt i Göteborg. Älskar att gå så mig gjorde det inget. Förutom när man skulle ta sig hem, klockan var 01:00 när vi var i Stenungsund och fick då så snällt börja gå ungefär 6km. Jag missade färjan som gick 02:18 så knackade på hos min stackars far som inte hade någon aning om att jag skulle komma, haha!

Well well. Idag har jag träningsvärk och fruktansvärt ont i fötterna men det var det värt. Mycket trevlig dag. Önskar jag hade fler såna dagar. Träffa lite folk, prata lite och fotografera lite. Finns ju inget bättre (förutom konserter ;)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback