Konsert - La Dispute

4 juni

Jag har seriöst glömt av att skriva om den här konserten och det är av anledningen att jag inte har några bilder eller någon video att visa. Men vi får ta vad vi har och göra ett tråkigt inlägg utan bilder!

Såg La Dispute förra torsdagen och det var en väldigt bra spelning. De hade support av Two Inch Astronaut som jag tyckte om mer och mer under spelningens gång. Angående La Dispute så har jag inte lyssnat på dem speciellt länge, max ett år, och innan det skrattade jag åt hur fruktansvärt dåliga jag tyckte de var. Kommer ihåg första gången jag hörde dem, kompisen spelade en låt av dem och jag bara skrattade. Men som med mycket annat lär man sig lyssna på dem och nu är de faktiskt riktigt bra. Inte ett favoritband men går absolut att lyssna på. Av denna anledning stod jag längst bak på konserten. Tänkte att jag kan ändå inte alla låtar så låter de som tycker om dem lite mer än jag få stå längst fram. Jag smög fram (verkligen smög fram, försökte att inte störa de jag gick emellan haha!) under A Letter och Stay Happy There som är favoritlåtarna. Ja, det var något alldeles speciellt!

Anledningen till att jag inte har några bilder eller filmer är först och främst för att jag inte hade speciellt mycket batteri på mobilen men också för att det var fotoförbud och eftersom att jag är så snäll och lydig som jag är så hade jag inte fram mobilen alls.
King Park som växt mer och mer i mina öron, var också riktigt bra live med allt folk som sjöng med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback