Gran Canaria #1

Nikon D7000 + Sigma 17-50 f/2.8 & Nikon 70-300 f/4.5-5.6

Nu vet jag varför jag inte har orkat redigera bilderna. Det är många prickar precis överallt i bilderna (exempel ovan haha) som jag inte orkat plocka bort. Får försöka fixa det.

Jag vet inte om ni hade velat ha lite "story" till bilderna, vad vi gjorde och så? Är ju inte den som skriver speciellt mycket här på bloggen utan slänger mest ut bilderna. Men bilden på öknen var en väldigt tidig morgon. Vi hamnade dock helt fel från början men när vi väl hittade rätt så var det faktiskt ganska cool ändå. Det blåste som satan vilket går att se på bilden. Den sista bilden på vägen var på väg mot en av Gran Canarias sjöar. Hemska vägar, åksjuk är en underdrift haha. Ni ser även öknen till höger i bilden, mellan bergen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback