Playlist - Favourites '16

 I och med att jag hittar ny musik hela tiden tröttnar jag lätt på de gamla låtarna, så bestämde mig för att skapa en spellista med favoriter från 2016. Många av låtarna har jag lyssnat på i flera år men de är fortfarande lika bra. Har bland annat mycket Crown The Empire och The Amity Affliction i min andra lista, två jättebra band men eftersom att de är så många låtar blir det att Spotify shufflar fram låtarna hela tiden vilket gör att det blir lite uttjatat. Ska se TAA live i sommar så blir nog mycket lyssnande på dem ändå.

Sommarens konserter är ruskigt bra förövrigt. Vi har Simple Plan, Hands Like Houses (London), The Amity Affliction, August Burns Red (Bråvalla), Bastille (Bråvalla), Mumford & Sons (Bråvalla), Band of Horses (Bråvalla), I Killed The Prom Queen och Napoleon (Skrik & Panik). Vet helt ärligt talat inte om det kan bli så mycket bättre?! Linkin Park är väl det som saknas. Hoppas att hösten blir minst lika bra. Ser gärna att Stick To Your Guns och Hundredth kommer hit, och Northlane. All Time Low också, hade varit konstigt att inte se dem i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback