Konsert - Defeater

8 augusti

Såg ett av världens bästa band i måndags. Har längtat efter spelningen så jäkla länge nu att jag inte riktigt förstod att jag faktiskt skulle få se dem live, förrän bara några timmar innan! När första bandet hade gått av scenen blev jag riktigt taggad och förstod att det faktiskt var Defeater jag skulle få se live. Har levt lite på moln sen dess, mått så jäkla bra. Verkligen en riktigt bra spelning, något jag sent kommer glömma. Young Mountain och Gaints var support och det var ungefär så bra man hade kunnat hoppats på.

Bästa låt: Cowardice, Bastards och Dear Father.
Defeater - Bastards
 
Har en massa konserter planerade men tveksam till om jag kommer gå på ens hälften. Det har blivit lite uttjatat för att vara helt ärlig, så blir nog bara spelningar av band jag verkligen vill se eller om jag har tråkigt och spontat åker iväg. I Killed The Prom Queen, Caspian och Architects är det i så fall. Kaske räcker. Att ta en helg i London för att se Being As An Ocean och Capsize hade dock varit drömmen. Om någon vill hänga med är det bara att säga till! Nästa vecka drar jag på kulturkalaset i Göteborg iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback