Sunday

Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5

Jag är så lycklig nu när jag har kameran, och dessutom insett att vi faktiskt har en skog på berget. Bott här i snart två år och har alltid trott att det varit hus hela vägen men så fel hade jag. Gick ut en liten sväng med systern, systersonen och deras hund. Ska ge mig ut själv någon dag här i dagarna. Ber om ursäkt över att vissa bilder kan vara väldigt mörka. Sitter på en ruskigt dålig dator med sämst skärm för redigering (den är väldigt ljus så bilderna ni ser som mörka är för mig normalt exponerade). Ska se om jag lyckas luska ut vilka som är för mörka så ska jag redigera om dessa!

Kommentarer
Postat av: Odd

Sjukt söt hund!

2016-03-03 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback