Konsert - The Amity Affliction

21 juni / HTC One M9. The Amity Affliction och Thy Art is Murder

Att se The Amity Affliction live kan vara årets höjdpunkt. Sett dem tre gånger nu och det är nästan så att det blir lite bättre för varje gång. Jag har inte så jättemycket att säga egentligen. Folk är alltid lika peppade på att se dem så det blir ingen tråkig spelning direkt. Fick en high five av Ahren iallafall!! De ska komma tillbaka till Sverige i vinter tillsammans med Northlane, Stray From The Path och Wage War - vilket alla är tre ganska så fantastiska band. Tyvärr är det uppe i Stockholm så får se om jag åker dit eller om jag skippar det. Vill även se Bastille i Stockholm senare i år, så jag tror jag måste välja då jag ska plugga i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback