Konsert - I Killed The Prom Queen

31 augusti

Har faktiskt inte lyssnat på IKTPQ speciellt mycket på senare tid utan det var mer förr när jag började lyssna på sån här musik. Fastnade för en låt från deras senaste skiva och fick lust att se dem live helt enkelt. De var bra mycket bättre än jag trodde. Även supportbanden var riktigt bra. Halfpace, sett dem tre gånger nu eller något men de blir bara bättre och bättre för varje gång. Vanity Draws Blood, inget jag lyssnat på innan spelningen och inget jag blev positivt överraskad över. Sen har vi Imminence som nästan var bästa på hela kvällen. Velat se dem så länge nu, för de är ruskigt bra, och de var faktiskt lika bra live. Orkar inte ens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback