Konsert - All Time Low

7 oktober | HTC U11 - Creeper & All Time Low

Drog upp till Stockholm och såg ett av mina favoritband live för fjärde gången. Det bästa med All Time Low är att de alltid levererar, de bjuder på sig själva och ingen show är sig lik. Något jag däremot märker är att jag blir lite trött på att höra de vanligaste låtarna live. Vet inte varför det blir så, men antar att saker och ting når en punkt då det blir tjatigt? Jag vet inte. Låtarna i sig är jättebra, drar igång resten av publiken och de är några av mina favoritlåtar, men taggar inte till lika mycket längre, inte som jag gjorde de första gångerna jag såg dem live. Så kan det vara antar jag. Fortfarande riktigt bra! Roligt att höra de nya låtarna live också. Förbanden var inga jag hade lyssnat på innan och inga jag fastnade för tyvärr.
Bästa låt: Backseat  Serenade, Six Feet Under The Stars, Dirty Laundry och Good Times.

Det här med Stockholm är inte så märkvärdigt längre. Vet ju ungefär hur jag ska ta mig fram och resten brukar lösas sig. Det roligaste var dock när jag satte mig på tunnebanan, rätt linje meeen åt fel håll. Det löste sig såklart också, utöver det tror jag inte det hände något speciellt. På söndagen drog jag iallafall till Fotografiska för att kolla in en fotograf i höstsalongen, en fotograf jag har följt på instagram ett tag så det var rätt kul att se hans bilder i ett något större format. Paul Hansen var det som ställde ut och man har ju hört talas om honom, sett några av hans bilder lite här och var men aldrig på det här sättet vilket också var lite spännande. Bilder med mycket historia bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback