"Jag mår äntligen bra"

"jag mår äntligen bra."
Är det sofia?
"Ja"
Vad vill du säga?
"ville inte göra alla ledsna men det blev så ändå. Varje elev har sin sorg att hantera och det är dom medvetna om. Jag tyckte detta var det bästa för mig även om andra inte tyckte det, annars är det bra här, ingen smärta."
Vad har du att säga till andra?
"vill inte att moalinn ska må dåligt för jag har det bra nu. Hon var alltid ett stöd för mig. Vi kunde läsa av varandra lagom bra"
Vad ska Moalinn göra?
"Vill att moalinn släpper ut luften så det inte är så fullt."
Vad menar du?
"Ge sig själv en klocka att gå efter. bestämma när det ska pysa och inte pysa. Moalinn är en god människa."
Vad ska jag säga till Moalinn?
"Ta vara på din inre kraft och fota med den. Det syns på dina bilder. Jag älskar att vara med och rida. Vi hade kul och tryggt. Jag finns alltid med dig när du vill."

De här orden kommer från Sofia. Jag vet inte vad jag ska säga, så ni får antingen tro på det eller inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback