Bloggen är ett år

Har ni tänkt på en sak?
Jag har haft bloggen i över ett år. Ett år.

Uppdateringen har väl varit lite sådär, men jag har ändå haft bloggen i ett år. Det är rätt galet om jag får säga det själv.

Tänkte gå tillbaka och se om jag hittade några roliga inlägg att dra upp igen - well haha.

April 2012.
Jag tappade kameraväskan och mitt 18-105 objektiv gick sönder.
Linkin Park släppte ny singel - Burn It Down.
Hade en period då jag totalt hatade matte och satt och fyllde i rutor i mattehäftet istället!
Maj 2012
Fotograferade dressyr på Ljungskile ridklubb.
Tips om hur man fotograferar vattendroppar (tror jag kommer uppdatera inlägget någon gång i framtiden)
Bytte design!
Tips om hur man fotograferar djur i rörelse
Fotograferade kaninhoppning
Tips om hur man fångar steget
Juni 2012
Körde "Veckans band/artist"
Såg Tumbuktu live!
Började skriva på en novell
Linkin park kom ut med sitt album (årets höjdpunkt)
Juli 2012
Bokade biljetter till Justin Bieber
Såg Youngblood live - hahaa!
Fotograferade Matilda på Säve
Var på Borås Djurpark
Totalt obsessed over One Direction
Fotograferade mina systersöner
Augusti 2012
Åkte på flashmob för One Direction
Fotograferade Matilda med sin häst
RixFm festivalen
September 2012
Fotograferade westerntävlingar för första gången
Oktober 2012
((Vilken rooolig månad, inget speciellt hände))
November 2012
One Direction kom med nytt album
Köpte biljetter till One Direction
December 2012
Älskade att fotografera Tiara i ljustältet
Ny header
Januari 2013
Blev obsessed over Dan Howell
Fotograferade gruppbilder i studion
Februari 2013
Fick hit Våfflan
FALL OUT FUCKING BOY KOM TILLBAKA
Fotograferade Evelina
Ny design
Mars 2013
Köpte biljett till Bruno Mars
Började göra header och designer till folk
Upptäckte många nya band
Påsk
April 2013
Fotograferade Matilda med sina hästar
Fall Out Boy kom med nytt album
Förlorade en vacker vän - Vila I Frid Sofia
Såg Justin Bieber live
Maj 2013
Ny header och nya färger
Såg One Direction live
Fotograferade Benyamin

Vet inte vad ni tycker, men jag tycker det är ganska roligt att se tillbaka. Iallafall på bilderna! ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback