Bråvalla Festivalen 2013

Jag är hemma och jag är glad. Har inte så mycket att säga direkt, det var en festival haha.

^ Bästa bilden ever. Underbar är han!
Tyckte All Time Low var bäst haha, kanske för att det är mitt favoritband och så vidare. Helt underbara och publiken var galen.


Bullet For My Valentine var sjuka. Har inte så mycket mer att säga, älskade det.


Green Day. Som jag sagt, är inget jättefan på grund av Billie's röst. Men live, ohmygod vilket underbart band. Billie var störtskön och hela publiken var ett verkligen. Filmade lite på Boulevard Of Broken Dreams, ganska dåliga filmer dock men funderar på att sätta ihop dem. Får se. Den låten var magisk, helt jävla magisk shiit alltså.

Och Johnossi. Älskar John's röst, så skön!

Såg även Timbuktu, visst var det underbart men jag stod jävligt dumt. Hade typ fem 2 meter långa människor framför mig. En gubbe som stod och dansade - när jag säger dansa så menar jag dansa. Försökte backa för att inte ha hans svettiga rygg i min näsa men då stod det typ en rad av killar som fick damp haha. Alla runt mig stod dessutom still under refrängerna, då man brukar hoppa liksom, så fick inte riktigt konsertkänslan. Men Timbuktu var underbar som vanligt haha. Den mannen alltså!

Nöjd är jag iallafall. Fick se två av mina favoritband under en dag, inte dåligt (;

Kommentarer
Postat av: tess

ååh! all time low ♥ så underbarar!

2013-07-01 @ 23:21:17
URL: http://cencha.blogg.se
Postat av: EMELIE

ren lycka, var med där!!!

Svar: Ja, det var magiskt. Något man sent kommer glömma!
Moalinn Ahlström

2013-09-19 @ 19:59:33
URL: http://thisemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback