Hey!

Har inte skrivit av många olika anledningar, en av dem är att jag har legat och kollat på 90210 i typ en vecka. Knappt använt datorn till något annat så det här är första gången jag verkligen sitter upp och använder datorn på en vecka. galet.

Jag borde plugga, har en massor som väntar på mig. Historia, fotografisk bild, grafisk kommunikation, grafisk illustration, svenska - det vill säga alla ämnen förutom idrott, engelska och konstarterna och samhället. Någon som vill göra uppgifterna åt mig? Det är ungefär 11 uppgifter, inte så farligt ändå. Allting ska vara inne på måndag jag dör.

Har iallafall fått skaffat mig en reflexskärm, känner att det kan behövas lite bättre ljus när jag fotograferar. Blir väldigt ofta besviken på ljuset i ögonen och ibland vissa skuggor som blir, tror att det kan hjälpa med en reflexskärm - om jag använder den på rätt sätt förstås. Benyamin kommer bli min lilla modell, tror det blir bra!


Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5
HTC OneX+
Reflexskärm från Kaffebrus, 80cm, 5-in-1 - 299kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback