Tomorrow!

Hej mina vänner. Jag tänkte bara ge er ett uppdateringsinlägg där jag säger att jag kommer vara död imorgon. Nejmen, kommer gå upp vid 03:00 (well, får väl se på det där med att gå upp haha. skulle inte förvåna mig om jag inte kan somna). Bli hämtad av pappa vid 04 och sedan ge sig ner mot Göteborg för att ta tåget till Norrköping. Kommer bli helt sjuukt grymt, har inte varit såhär taggad innan. Inte ens till One Direction haha. 

Sitter just nu och kör igenom All Time Low's låtar om och om igen haha!

Fick värsta chocken igår, skaffade en spellista med låtar från Green Day, All Time Low, Bullet For My Valentine och Timbuktu (de jag ska .. vill .. se imorgon). "Boulevard Of Broken Dreams" började spelas och insåg hur jag kunde varje litet ord. Hur fan kan jag veta varje ord till en Green Day låt när jag inte lyssnar på dem?
Well, några år sedan när de var sjukligt populära. Då den låten kom ut från albumet "American Idiot" (ehe, vi säger det iallafall. Kollade lite på google, där stod det så iallafall haha). Det var då jag lyssnade på dem. Nio år och lyssnar på Green Day? Jag vet inte riktigt, men jo. Jag kan komma ihåg hur jag satte på radion när de spelades, eller bara lyssnade på dem överhuvudtaget.

Sen när 21 Guns kom ut så knarkade man ju sönder den låten - men efter det så tycker jag att de är helt kassa. Tycker inte alls att Billie har en speciellt bra röst, det bara skär sig i öronen på mig och uuäk. Nope.

Men det ska bli roligt att se dem ändå, jag har ju trotts allt tyckt om dem en gång i tiden.

Jag har satt ett tidsinställt "20 days challenge" så bloggen kommer inte eka när jag kommer tillbaka med massa bilder på lördag, hihi!

Söta Caspian får stå för bilden! HTC OneX+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback