All Time Low

Jag har faktiskt lyssnat på dem förr, typ I Feel Like Dancin', Lost In Stereo (de som inte har hört den kan väl gå och sova eller något. känns som att alla har hört den, någon gång i livet) och Therapy. De är riktigt bra faktiskt, ibland kan man fundera på texterna men det finns de låtar som är helt underbara. Kommer inte på något nu, men Therapy är bra och Weighless - och alla andra!
Har börjat få svårt att hitta någon "favoritlåt" då alla är likadana och riktigt bra, ehe.

Sen kan man inget annat än tycka att de är underbara som personer heller, det man får reda på i intervjuer och liknande såklart. Ja, jag går igenom samma skit med varje band - nu vet ni varför jag inte har något liv, youtube, tumblr och twitter är mitt liv när jag hittar nya band vilket är typ varannan sekund.
Det är väl samma där, man kan fundera lite på vad de faktiskt håller på med men med min dåliga humor skrattar jag bara och går vidare (;

Blir ni förvånade om jag säger att Time-bomb är RIKTIGT SJUKT BRA? För er som inte lyssnar på dem och inte har någon aning om någonting så kan jag väl säga att Time Bomb är den enda låten som inte är skiven av Alex utan den är skriven av ingen mindre än ... dumdum.
nämen skoja bara.
men
Simple Plan!
Pierre & Chuck ligger bakom låten. Det hörs, så sjukt tydligt. Jag bah - vafan är det här, typ en Simple Plan låt men med ett annat band.
Hade rätt kan man väl säga.
Woop, ska sluta nu.
Lyssna på låtarna, och kanske några mer om du tycker om vad du hör så hörs vi någon annan gång här i livet.






^ Cute!

undrar hur min blogg kommer må efter det här, för mig är den sjuuuuukt trögladdad .. vet inte hur det är för er, men tror det har med alla mina videor och gifs som jag lägger in.

Kommentarer
Postat av: ciller iller

du borde lyssna på lullabies, jasey rae och coffee shop soundtrack. Det är mina favorit atl låtar ;)

2013-03-31 @ 13:32:10
URL: http://pervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback