Fixat bloggdesigner

 
Har suttit och fixat designer som aldrig förr, hann göra färdigt en idag .. sen har jag tre kvar, alltså varför ger jag mig ens in på sånt här när jag inte kan det. Fast samtidigt så måste jag lära mig och det är roligare att lära sig om det kommer användas sen och att man inte bara sitter på någon dold blogg och fixar för fixandet skull.

Ingen design har kommit till deras rätta bloggar än så se får ni inte göra, men alla har samma stil och är riktigt enkla. Det mest avancerade jag gjort än så länge är liksom att lägga en meny över headern, wow. (;

Men jag lär mig med tiden.

Nu ska jag se om jag kan skriva på uppsatsen som skulle vara inne igår och efter det typ sova eller något, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback