Mina favoritband

(detta inlägget är bara för att länka uppe i menyn, yop. ska sluta skriva om band jag hittar tror jag, nobody cares ehe.)

Lägger till varje nytt litet band jag hittar som jag sitter och knarkar, just so u know.
Länkarna är till en av deras låtar, mina favoritlåtar typ .. även om jag älskar alla lika mycket och sjukt svårt att välja.
Vissa band är mer kända än andra.

A Day To Remember
All Time Low
An Honest Year
Bring Me The Horizon
City Of Lions
Clear Skies
Dead By April
Fall Out Boy
Linkin Park
Of Mice & Men
Polyphia
Simple Plan
Sleeping With Sirens
The Script
This Season's Color
We Are Forever
Yellowcard
You Me At Six

Artister och band jag fortfarande tycker om men inte lyssnar på speciellt jätteofta
One Direction
Big Time Rush
Eric Saade
Justin Bieber
Eminem

Har bytt musikstil helt och hållet, från pop och rap/hiphop till pop punk, post-hardcore, punk, nu-metal. What happened?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback