Det här är en rubrik

Var på Sofia's begravning idag, det var riktigt fint faktiskt.

Nu taggar vi på att gå upp runt 04:00 imorgon. Därefter blir det en bussresa från Stenungsund till Borås, sen från Borås till Stockholm. Kan tänka mig att det blir ca 9 timmars bussresa från och med Stenungsund. Sen ska man hem också, vilket blir säkert 9 timmar till.
Men ska bli såååååååå roligt, har fortfarande inte fattat att jag ska se One Direction imorgon. Var det inte november typ igår?

Ska se om jag kan skriva något tidsinställt, om inte annat får ni klara er tills på torsdag eftermiddag. Kommer hem på morgonen men lär lägga mig i sängen så fort jag kommer hem!

Nikon D7000 + Nikon 85 f/3.5 /
vilken bra redigering jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback